המיקום האטרקטיבי של מתחם השוק הסיטונאי שתקים קנדה ישראל

כשמדברים על נדל”ן, אחד הגורמים הכי חשובים הוא מיקום. קנדה-ישראל, בבעלותם של אסף טוכמאייר וברק רוזן, שמה דגש בפרויקטי הבנייה היוקרתיים שלה על מיקום מבוקש, המהווה אבן שואבת לאנשים שמעוניינים לשדרג את רמת חייהם. כך גם במתחם השוק הסיטונאי, שבו רכשה קנדה-ישראל קרקע עליו ייבנו שני מגדלים בני 44 קומות שיכילו 592 יחידות דיור.

קנדה-ישראל - הדמיית מתחם השוק הסיטונאי

הפרויקט ממוקם בין הרחובות קרליבך, החשמונאים ודרך מנחם בגין בתל אביב והדיירים שיאכלסו אותו ייהנו מהמיקום האטרקטיבי, בלב העיר הגדולה, המשלב קרבה לאזורי העסקים, התרבות והפנאי, יחד עם גישה מהירה לעורקי התחבורה המרכזיים בגוש דן.

בגלל הקרבה לאזורי התרבות והפנאי

קנדה-ישראל בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן צפויה לבנות את המגדלים במיקום שיאפשר גישה מהירה ביותר למרכזי הפנאי, הבילוי והתרבות שמציעה תל אביב. במרחק של כ-500 מטרים ממתחם השוק הסיטונאי ממוקם התיאטרון הקאמרי ומוזיאון תל אביב לאמנות. במרחק קצר עוד יותר נמצא היכל התרבות ותיאטרון הבימה. האזור כולו מוקף במסעדות, בפאבים, בבתי קפה ובמרכזי בילוי.

בגלל הקרבה לאזורי העסקים

במרחק של כמה רחובות ממתחם השוק הסיטונאי נמצאים מגדלי עזריאלי, ומעט צפונה מהם מתחם הבורסה ברמת גן. יחד עם המשרדים השונים המצויים באזור, מיקום הפרויקט מעניק גישה נוחה אל מרכזי העסקים המובילים בגוש דן.

בגלל הגישה לעורקי התחבורה הראשיים

המתחם שעליו תבנה קנדה ישראל את המגדלים נמצא בסמוך לנתיבי איילון וכמו כן הוא ממוקם בדרום רחוב אבן גבירול, החוצה את העיר ממרכזה לצפונה. כמו כן, במרחק של כמה דקות נסיעה ניתן להתחבר אל כביש מספר 2 המחבר את תל אביב עם הרצליה, נתניה וערי החוף.

נגישות