Blue תל אביב: החיים הטובים במתחם הכי צפוני בעיר

חברת קנדה ישראל, בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן, מציגה את פרויקט היוקרה Blue תל אביב. הפרויקט נמצא שלוש דקות הליכה מחוף הים. השמש על המים, תחושת החופש והריח המשכר של הים, הם רק חלק מהיתרונות במיקום האטרקטיבי של הפרויקט.

פרויקט Blue תל אביב נמצא צפונית לחוף הצוק ונושק לחוף הקאנטרי, במתחם הצפוני ביותר בתל אביב. בין גן העדן הפרטי שלכם למרכז העיר, מפרידות רק חמש דקות – הסיטי של תל אביב, אזור ההייטק של הרצליה פיתוח, הבורסה ברמת גן, אזור הקניות של כיכר המדינה, קניון רמת אביב ורמת השרון. הכל במרחק שלושה רמזורים מהבית.

פרויקט Blue תל אביב, הדמיה

פרויקט Blue תל אביב, הדמיה

מתחם הנדל”ן המפואר של קנדה ישראל, בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן, יכלול 130 דונם של החיים הטובים: מגוון דופלקסים, פנטהאוזים ודירות גן ברמת גימור עילית, תוכננו כך שמכל חלון בבית תראו את הים התיכון. המתחם כולו, הבניינים וגם הפרטים הקטנים בהם, תוכננו בצורה מוקפדת. כך למשל, המעליות והלובי הופכים אף הם לחוויה עיצובית של ממש.

בריכה מפוארת ואבטחה 24 שעות

בין השטחים הירוקים במתחם נמצאת בריכה חיצונית מפוארת ולידה חדרי כושר עם צוות מאמנים צמוד, כך שברגע שתחזרו הביתה לבית על הים, כל פינוק שתחשבו עליו כבר מחכה לכם. השכונה הסגורה מאובטחת 24 שעות ביממה על ידי אנשי מקצוע ומצלמות במעגל סגור.

הטיילת הצפונית של תל אביב למרגלות הפרויקט מציעה לכם בתי קפה ופעילויות מפנקות מול הים. תוכלו לראות את השקיעה בכל יום ועדיין להתרגש. להיות רחוק לכאורה, אבל קרוב מתמיד. במרחק כמה דקות, האפשרויות לבילוי בערב לא נגמרות: ברים מעוצבים, הופעות, תאטראות ועוד. רק במקום אחד אתה יכול להפסיק לרוץ ולהתחיל ללכת, לנשום ולחייך – בבית שלך. קנדה ישראל, בניהולם של אסף טוכמאייר וברק רוזן, מנסה להפוך את הבית שלך לחוויה בכל רגע.

צפו במידע על פרויקט Blue תל אביב מבית קנדה ישראל:

נגישות