הנוחות המקסימלית לדיירי פרויקט מידטאון מבית קנדה ישראל

במגזין “עולם הקניונים” פורסמה כתבה על מגדלי מידטאון מבית קנדה ישראל, שסיפקה מבט על החיים הנוחים שמהם ייהנו הדיירים, העובדים והאורחים במתחם.

הכותב הוא : אסף טוכמאייר

פרויקט מיד-טאון שייבנה במרכז העיר תל אביב עתיד להכיל דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, כמו גם פנטהאוזים, ברמת גימור מעולה, בעיצוב מיוחד ובתכנון אופטימלי. לא רק מגדלים ייבנו בשטח הפרויקט, אלא גם שטח מסחרי רחב ידיים שישתרע על פני כ-19 אלף מטרים רבועים. במקום יהיו גם מבנים מסחריים קטנים יותר בני שתיים ושלוש קומות לאורך סמטאות ורחובות צרים, והכל יתנקז לתוך כיכר עירונית פתוחה ושוקקת.

קנדה ישראל - מתוך הכתבה על מידטאון

אדריכל הפרויקט, פרופסור משה צור, סיפר כי “הרעיון הוא ליצור אינטימיות נוחה בכל אחת מהקומות במגדל, תוך אפשרות ליהנות באופן מושלם מהמרקם האורבני ומהקצב הדינמי של עיר ללא הפסקה. הדגש של כל התכנון הוא יצירה. יצרנו פה מציאות בהחלט לא שגרתית, מרקם עירוני עם עדיפות להולכי הרגל. מקור השהייה להולכי רגל מורכב מרמות של אינטימיות – מסמטאות צרות שנותנות תחושה רומנטית כמו במרכזי ערים באירופה, כיכרות קטנות ולצידן מגדלים”.

“אין מרקם כזה בארץ ובטח שלא בתל אביב”, הבהיר צור. “אנחנו צופים שתהיה לפרויקט מגדלי מיד-טאון עוצמת ביקוש חזקה ואנשים יאהבו את זה. יהיה אפשר לשבת למעלה ולהביט על פעילות העיר, ובאותה מידה לשבת ברחוב וליהנות מחוויה אחרת לגמרי”.

קנדה ישראל - החיים הנוחים במידטאון

קנדה ישראל – החיים הנוחים במידטאון

היתרון הגדול של דיירי מגדלי מידטאון יהיה בנוחות העצומה שממנה ייהנו. הדיירים יוכלו לרדת למטה ולבצע את הקניות, לשבת לקפה או לאכול במסעדת גורמה, וכל זה מבלי להניע את כלי הרכב כלל. “לרשות הדיירים יעמדו גם מבני ספורט, גני ילדים ופעילויות פנאי”, סיפר צור. “הם לא יצטרכו להגיע לעבודה בפקקים ובלחץ”.

חברת קנדה ישראל נחשבת לחברת הנדל”ן הגדולה למגורים וברזומה שלה נמצאים מגדלי W בפארק צמרת, Blue תל אביב ועוד נכסים שונים בארץ וברחבי אירופה ואמריקה.

למעבר לכתבה לחצו כאן

נגישות